Oficjalny portal: Zespół Placówek Oświatowych

Aktualności

Powiększ tekst Zmniejsz tekst powrót Drukuj

Klasa 2 odkrywa świat programowania dzięki wirtualnym puzzlom Ozobot

25 listopad 2024
W dobie cyfryzacji umiejętności programistyczne stają się coraz bardziej pożądane. Jednym z innowacyjnych narzędzi, które pomaga najmłodszym zdobywać wiedzę w tej dziedzinie, są wirtualne puzzle Ozobot. To interaktywne rozwiązanie wprowadza uczniów w świat kodowania w sposób przystępny, angażujący i inspirujący.
Ozobot to mały, inteligentny robot, który porusza się po liniach i reaguje na kod zapisany w formie kolorowych wzorów lub komend. Dzięki platformie edukacyjnej, uczniowie mogą tworzyć własne programy za pomocą wirtualnych puzzli. Poszczególne elementy to komendy, które można łączyć w logiczne sekwencje. Gdy uczniowie kończą budowanie swojego kodu, wysyłają go do robota, który wykonuje zaplanowane zadania.

Niebawem na lekcji zagoszczą prawdziwe OZOBOTY!

Sebastian Cichoń


Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Sebastian Cichoń (2024-11-25 15:25:04)
Informację zmodyfikował(a): Sebastian Cichoń (2024-11-25 15:26:00)
Liczba odwiedzin: 127792
Do góry



Banery dolne

Galeria zdjęć

Stopka

Zamknij